From: "5Ritmes | Ron Hagendoorn" <mail@PROTECTED>
Subject: 5Ritmes Heartbeat in Rotterdam
Date: April 19th 2022

Beste danser,

Vijftien jaar geleden begon ik de voorbereidingen om een 5Ritmes dansgroep te starten in Rotterdam. Ik woonde in het midden van het land en wilde na mijn docentenopleiding terug naar mijn geboortestad.

Mij werd verteld dat Rotterdam een moeilijke stad was om te starten. Niet ontmoedigd door tegenslag ben ik begonnen. Ik spreek de taal van de stad en 5Ritmes is de taal van mijn hart. Dat moet toch lukken? In 2022 bruist Rotterdam van alle soorten dans en de 5Ritmes Danszaal is één van de grootste dansplekken in de stad. Een droom is uitgekomen!

Het is mede om deze reden dat ik blij ben om op 25 en 26 juni weer een weekend workshop aan te bieden in deze mooie stad. De tijd is rijp voor een Heartbeat workshop met de titel Anger, Intimacy & Love.

In een heartbeat workshop onderzoeken we onze emoties als energie, als kracht en als deel van ons mens-zijn. Onze emoties zijn belangrijke hulpbronnen in ons leven. Ze geven kracht en richting. De emoties woede helpt om onze grenzen te eren. We verdedigen wat we liefhebben met onze woede.

Deze workshop heeft een zorgvuldige opbouw waardoor iedereen met enige ervaring in 5Ritmes kan deelnemen. Op de website staat meer informatie over deze workshop. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen wanneer je vragen hebt of direct boeken.

Met een hartelijke groet,
Ron Hagendoorn

5Ritmes in Rotterdam agenda

Privacy Policy:

We respecteren je privacy. Afmelden kan met één enkele muisklik. Voeg het e-mailadres mail(at)ronhagendoorn.nl toe aan de whitelist van je e-mail programma zodat je niets mist.

Bedankt voor je aanmelding!
Ron Hagendoorn

Stay   in   tune   and   receive   news   from   the   5Rhythms   world   including   upcoming   events.   A   Dutch   edition   with   local   news   (Rotterdam)   and   an   English   edition   with   the entire program (Europe). Your privacy  is always respected and unsubscribe is one click away.
SOCIAL
© 2024 Ron Hagendoorn. All Rights Reserved. Privacy.
5Rhythms social media logo 5Rhythms social media logo
MOBILE APP
5Rhythms mobile app - Play Store logo 5Rhythms mobile app - App Store logo
NEWSLETTER
one moment please...