From: "5Ritmes | Ron Hagendoorn" <mail@PROTECTED>
Subject: 5Ritmes nieuws uit De Danszaal
Date: March 17th 2020

Beste danser,

Veranderingen kunnen met een sneltreinvaart plaatsvinden. Het afgelopen weekend dacht ik nog met een kleine groep dansers op woensdagavond bijeen te komen. Vandaag vind ik dat onverantwoord. Het gezamenlijke en maatschappelijke belang gaat boven ons persoonlijke belang. Laten we vandaag afstand nemen om elkaar binnenkort nog steviger te omhelzen.

De open lessen op woensdagavond verplaatsen.. naar jouw huiskamer! Vanaf woensdagavond 25 maart om 19:30 uur komen we 'TOGETHER' in de Virtuele Danszaal. Je hebt een (huis)kamer nodig en een telefoon met - voor acceptabele geluidskwaliteit - bluetooth speaker of een computer met speakers. De benodigde applicatie kun je gratis en eenvoudig downloaden. Op dit moment ben ik druk bezig met testen en mijn eerste danservaringen zijn geweldig. Vrijdagavond was ik samen met een Italiaanse groep van 150 dansers. Ik werd de volgende ochtend wakker met een sterk saamhorigheidsgevoel. Laat je verrassen, ontmoet je vrienden en probeer het uit!

Voor de komende periode heb ik alle internationale weekend-workshops geannuleerd. In plaats daarvan komen er meerdere TOGETHER ‘home edition’ events. Reis met me mee en dans samen met de Zwitserse, Roemeense en Engelse ‘TRIBE’. Via e-mail (nieuwsbrief) en Facebook (5Rhythms Ron Hagendoorn) houd ik je op de hoogte.

Iedere woensdagavond vanaf 25 maart 2020
Van 19:30 tot 20:45 uur
€ 8,50 per avond, de eerste keer slechts € 5,-
Geen Strippenkaarten (blijven wel langer geldig)
Maximaal 50 deelnemers, reserveer je plek nu al!

Laten we vandaag afstand nemen om elkaar binnenkort nog steviger te omhelzen. Ik wens je het allerbeste in deze chaotische tijd.

Ron Hagendoorn

Privacy Policy:

We respecteren je privacy. Afmelden kan met één enkele muisklik. Voeg het e-mailadres mail(at)ronhagendoorn.nl toe aan de whitelist van je e-mail programma zodat je niets mist.

Bedankt voor je aanmelding!
Ron Hagendoorn

Stay   in   tune   and   receive   news   from   the   5Rhythms   world   including   upcoming   events.   A   Dutch   edition   with   local   news   (Rotterdam)   and   an   English   edition   with   the entire program (Europe). Your privacy  is always respected and unsubscribe is one click away.
SOCIAL
© 2024 Ron Hagendoorn. All Rights Reserved. Privacy.
5Rhythms social media logo 5Rhythms social media logo
MOBILE APP
5Rhythms mobile app - Play Store logo 5Rhythms mobile app - App Store logo
NEWSLETTER
one moment please...